Thursday, November 24, 2011

Penyatuan Kasih Dua Jiwa











































Salam ,,,

Indahnya tarikh ini 20.11.2010 hingga 20.11.2011

Alhamdulillah dah setahun usia perkahwinan kami
Walau masih blom dihadiahkan zuriat,,tp kami tetap merasakan baru berumahtangga
menunggu dan terus menunggu hadiah comel itu
usha,berdoa dan tawakal,,terima kasih suami utk kehidupan membahagiakan selama setahun ini,,byk kenangan terindah tersimpan rapi

Penyatuan Kasih Dua Jiwa





















































Tanggal 20 November 2011


Penyatuan Dua Jiwa SaifulSury -->




Terima kasih YA ALLAH



Terima Keluarga yg menjadi pengikat kasih kami



Kasih yg diikat kini bertambah bahagia



Mudah-mudah kasih membawa ke syurga---ami



*KAU ISTIMEWA....SAIFUL




























Maafkan Saya Along

salam

meh nak crite pembohongan yg dasyat jgk la dibuat ke atas alongku

lepas pegi ke putrajaya ari tu,, diorang tinggalkan sury la,,so lepas lapor diri dlm kul 12.30pm dah bole balik,,terus call along,,,along tanya posting kt mana ,,so time ni la nk buat dajall,,,,opssss

sury pun terus kata kene kt Sabah,,,,Aamboiiiii,,,jauh tu,,

so die tanya "bila nk kene pg" dgn selamba jawab "isnin 17/1/2011''
..

rupa2nya die pickup sury with my hubby ,,on the way die dah nangis2,,die kata jauh nye sury ke sana,,,siap pesan kt my hubby jg sury ,,ye la xpernah pegi jauh kan,,

my hubby plak tunjuk macho ,,padahal die pun pening kpala jgk nk pegi tukar keje n macam2 lg la,,ye la kan baru je kawin

huhuhuhuh,,,

tp akhirnya dalam kreta ,,sury crite yg kene posting kt JB je,,,,,huhuhuhu,,,cian nye,,,tertipu,,saki perut ktawa kuat,,,

anyway sorry along,,,,kui kui kui

Kementerian Pelajaran Malaysia

Salam,


Lepas je sebulan berkawin,,dapat satu surat bercopkan kerajaan nie,,amboi,,suspen jek
masa tu nak sidai baju,,yela suri rumah yg berjaya sekarang ni,,,tetiba rasa nk pg kt box letter kt luar umah,,,tgk ada surat..

bile buka amboi tinggi melompat ni,,,dpt panggilan lapor diri ke Putrajaya,,,alhamdullilah,,terharu jgk rasanya,,,

family happy , sure husband give support utk pegi,,walau time tu dah nganggur lama sebelum berkawin ,,,tp akhirnya ALLAH beri peluang dan rezki terbaik jgk lepas berkahwin,,,

terima kasih ALLAH...


THKS TO :- MAK,ALONG,HUBBY yg menghantar sury pegi lapor diri ari tu,,,great moment time tu,,gerak pagi2 dr JB ,,,semangat giler


sorry to along yg percaya penipuan/gurauan yg sury buat,,
*nak tau gurauan ape ???? next blog k

Sury Kembali

Salam,,,

Ya ALLAH,,,akhirnya dapat jgk buka kembali blog yg dah lami ku tinggalkan akibat kehilangan passwordnya,,,,aduh,,dush dush

byk da berlaku dalam idup skrg ni,,

skrg dah jd PN SURI ni,,,alhamdullillah,,,

dah setahun usia perkahwinan,,cume masih belum ada rezki menimang baby,,,masih menunggu hadiah istimewa itu,,,amboiiii

to Hubby Md Saifulnizam,,,THKS FOR EVERYTHING

*next blog ,,,sury dah dpt keje dgn gomen ,,,amboiii,,,rezki lepas kawin,,nanti i crite

OUR ANNIVERSARY - 20/11/2011

U're the best hubby in the world,,,,yes confirm

hahahah

Monday, July 26, 2010

hei hei hei

ari nie just melepak kat umah layan FB,
erm survey something for this november
a bit tired but happy

just terpikir kenapa bile org yg dah sedia kaya ada plaks ramai2 nk sponsor tu ini,
ape la kiranya kite yg tak semampu mana ni dpt sponsor jgk,,huhu,,madah berangan je la sury

anyway it's ok, usaha sendiri lebih berbaloi rasanya, can keep as memory
can learn from it , u can do it SURY


Saturday, July 24, 2010

cheers

salam 1 malaysia
ari nie macam nak masak sesuatu utk dimakan,,
huhu alhamdulillah termakbul jgk,,
walau ati berbeLah bagi ttg keputusan yg diambil tp sury dah tekad nak kedepan,,tak nak toleh dah KE BELAKANG

nak share skit ttg filem mantra yg sury sempat tgk ari khamis ari tue
leisure mall with tunang

memang tak sempat bernafas dr ketakutan ,,
superb FILM ,,thumbs up pd zul hndy blck,,memang lakonan yg berkesan
scene2 byk yg mendebarkan
bak kata tunang sury ""cepat nye waktu siang berlalu,,dah scene malam yg memang rasa nak tutup mata ""

ape2 pun pelajarila sesuatu dari mantra ,,akibat ilmu itam bukan saje diri terseksa,,malah seluruh kaum keluarga
bagi yg cube2 nak mendalami ilmu itam,,jauhkan la,,nauzubillah,,,
kita masih ada agama,, dan berpegang padaNYA

FOR THOSE YG RASA NAK TGK MANTRA,,DIPERSILAKAN
SURE MENDEBARKAN,,,

LASTLY >> HAVE A NICE WEEKEND TO ALL OF YOU
THANKS ALLSS